Wyższa Szkoła Techniczna
w Katowicach

Uczelnia Techniczna | Artystyczna | Medyczna

Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach

Centrum Szkoleniowo-Edukacyjne

Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach

Studia Podyplomowe - visual merchandising. Projektowanie przestrzeni wystawienniczych punktów sprzedaży woj. śląskie, Katowice

Visual Merchandising. Projektowanie przestrzeni wystawienniczych punktów sprzedaży

Studia Podyplomowe - visual merchandising. Projektowanie przestrzeni wystawienniczych punktów sprzedaży woj. śląskie, Katowice

CEL STUDIÓW

Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy i umiejętności z zakresu visual merchandisingu ze szczególnym uwzględnieniem projektowania przestrzeni wystawienniczych punktów sprzedaży. Na studiach słuchacze zapoznają się z zagadnieniami z zakresu działań merchandisingu (visual merchandising, strefy layoutów sklepów, pozycjonowanie produktów, wykorzystanie materiałów POS, aranżacje wnętrz w punktach handlowych), marketingu i reklamy, psychologii konsumenta, social mediów. Podczas studiów słuchacze zdobędą praktyczne umiejętności projektowania elementów visual merchandisingu za pomocą programów komputerowych 2D i 3D. Rozwiną zdolności w zakresie wystawiennictwa, fotografii, kompozycji.

ADRESACI STUDIÓW

Adresatami studiów są osoby, legitymujące się dyplomem ukończenia dowolnych studiów wyższych, pasjonatów zajmujących się aranżowaniem, dekorowaniem wnętrz, osób chcących specjalizować się w projektowaniu przestrzeni handlowych, targowych, aranżowaniu witryn sklepowych, projektowaniu elementów reklamowych we wnętrzach, prezentowaniu produktów, czyli we wszystkich dziedzinach Visual Merchandisingu. Studia mogą być przydatne zwłaszcza dla przyszłych, jak i obecnych dekoratorów sklepowych, pragnących rozwijać swoje umiejętności, właścicieli sklepów, specjalistów ds. marketingu.

Po ukończeniu studiów podyplomowych

Visual Merchandising to dynamicznie rozwijające się narzędzie marketingowe. Projektant przestrzeni wystawienniczych punktów sprzedaży to zawód przyszłości. Wiedzę, związaną z potrzebami klienta absolwenci tego kierunku, wykorzystają w praktyce poprzez zdobyte umiejętności projektowania elementów visual merchandisingu w punktach sprzedaży. Nauczą się też odczytywać i rozumieć potrzeby klienta w miejscach handlu. Będą w stanie zaprojektować witrynę sklepową, wykreować strategię wizualną, odpowiednio zaprezentować kolekcje.

CZAS TRWANIA

1 rok - 2 semestry (210 godz.)

kierunek
Visual Merchandising. Projektowanie przestrzeni wystawienniczych punktów sprzedaży

rodzaj studiów
studia podyplomowe

tryb studiów
studia niestacjonarne

czas trwania:
1 rok (2 semestry)

czesne za semestr:
2.100 zł raty (3 x 740 zł)

© 2015, Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach, ul. Rolna 43, 40-555 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 202 50 34, fax. 32 252 28 75, mail:
Wydział Zabrze, ul. Park-Hutniczy 3-5, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 27 11 327, fax. 32 32 27 13 021, mail:
ta strona używa plików Cookie polityka plików cookie