KANDYDACI POSIADAJĄCY DYPLOM POLSKI - ARCHITEKTURA
Kandydaci w postępowaniu rekrutacyjnym przyjmowani są:
- na podstawie dyplomu ukończenia studiów I stopnia na kierunku Architektura (tytuł zawodowy inżynier architekt), Architektura i Urbanistyka (tytuł zawodowy inżynier architekt),
- bez egzaminów wstępnych.
Co należy przygotować przed założeniem konta w portalu rekrutacyjnym?
Co należy zrobić, aby aplikować na studia?
- Załóż konto w portalu rekrutacyjnym i uzupełnij dane na profilu kandydata;
- Aplikuj na wybrany kierunek studiów;
- Załącz wymagane dokumenty i fotografię dowodową w formie elektronicznej;
- Dokonaj wpłaty opłaty rekrutacyjnej na indywidualny numer konta wygenerowany na profilu kandydata oraz załącz jej potwierdzenie.
Po wykonaniu powyższych czynności oczekuj na wiadomość o wynikach postępowania rekrutacyjnego. Pojawi się ona na indywidualnym koncie w portalu rekrutacyjnym.
Co należy przygotować po otrzymaniu informacji o przyjęciu na studia?
- Oryginał dyplomu ukończenia studiów I stopnia wraz z suplementem;
- Fotografię dowodową papierową spełniającą kryteria wskazane na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/zdjecie-do-dowodu-lub-paszportu;
- Dokument tożsamości – do wglądu;
- Dokument/certyfikat potwierdzający znajomość języka wykładowego na poziomie B2 – dotyczy kandydatów na studia prowadzone w języku innym niż polski, których językiem ojczystym nie jest język wykładowy*;
Z wyżej wymienionymi dokumentami zgłoś się w wyznaczonym terminie do Biura Rekrutacji (Katowice, ul. Rolna 43) celem potwierdzenia woli studiowania poprzez podpisanie umowy o usługi edukacyjne.
Umowa może być podpisana drogą elektroniczną (e-podpisem Autenti/podpisem kwalifikowanym) pod warunkiem wcześniejszego okazania oryginału dyplomu ukończenia studiów I stopnia wraz z suplementem.
* Wykaz honorowanych dokumentów/certyfikatów przez AŚ znajduje się w Uchwale Senatu. W przypadku braku dokumentu kandydat przystępuje do testu określającego poziom zaawansowania języka wykładowego na poziomie B2.