Oferta studiów podyplomowych
Rekrutacja
Celem studiów podyplomowych " Projektowanie przestrzeni wystawienniczych punktów sprzedaży" jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu visual merchandisingu. Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu działań merchandisingu, marketingu, reklamy, psychologii konsumenta. Uczestnik zdobędzie umiejętności projektowania elementów visual merchandisingu za pomocą programów komputerowych 2D i 3D. Uczestnik zdobędzie kompetencje w zakresie wystawiennictwa, fotografii, kompozycji oraz projektowania witryn sklepowych.
Adam Czech - Pracownik naukowo-dydaktyczny Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach z wieloletnim stażem. Prowadzi zajęcia z „Wystawiennictwa” oraz „Elementów wystawienniczych”. Zajmuje się zagadnieniami visualmerchandisingu, grafiką artystyczną i komputerową, formami wystawienniczymi. Był promotorem, recenzentem wielu dyplomów licencjackich oraz magisterskich na kierunku „Architektura wnętrz”. Studiował w Instytucie Sztuki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie. Zrealizował przewód doktorski oraz habilitacyjny w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach w dziedzinie sztuk plastycznych. Bierze czynny udział w życiu kulturalnym, organizując, uczestnicząc i projektując ekspozycje wystaw indywidualnych i zbiorowych. Zajmuje się teorią sztuki i projektowania.
1 rok - 2 semestry (210 godz.)
kierunek
Projektowanie przestrzeni wystawienniczych punktów sprzedaży
rodzaj studiów
studia podyplomowe
tryb studiów
studia niestacjonarne
czas trwania:
1 rok (2 semestry)
czesne za semestr:
2.300 zł raty (3 x 800 zł)
DOFINANSOWANIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I MBA
Baza Usług Rozwojowych (BUR): tutaj
Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS): tutaj
WARUNKI REKRUTACJI