Oferta studiów podyplomowych
Rekrutacja
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom profesjonalnej wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu organizacji pokazów mody. W trakcie studiów słuchacze zdobędą wiedzę i umiejętności m.in. z zakresu: organizacji pokazów mody w kraju i zagranicą, choreografii pokazów, reżyserii pokazów, innowacyjnych technik nagłośnienia, oświetlenia i budowania scenografii, jak też z zasadami kreowania i zarządzania marką modową w ujęciu marketingowym. Słuchacze zapoznają się z zasadami współpracy z agencjami modelek, technikami i artystami, a także z zasadami planowania i logistyki organizacji pokazów mody. Zapoznają się z konstrukcją scenariuszy i planów pracy oraz z metodami aranżacji przestrzeni eventowej.
I. Zarządzanie - wprowadzenie do nauk o zarządzaniu.
II. Marketing - wprowadzenie do dyscypliny.
III. Strategie marketingowe w teorii i praktyce.
IV. Spotkanie z praktykiem – cykl spotkań z praktykami.
Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwenci będą posiadać kompetencje do pracy choreografa i reżysera pokazów mody i innych wydarzeń modowych, będą również przygotowani do pracy w branży odzieżowej, w której zmieniające się systemy zarządzania marką modową wymagają dużej wiedzy i kompetencji.
mgr Justyna Szymczyk – absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, nauczyciel akademicki Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach oraz Akademii Wyższej Szkoły Biznesu. Jest aktywnym uczestnikiem komitetu organizacyjnego ogólnopolskiej konferencji „Biznes w kulturze – kultura w biznesie”, założycielką firmy JC ACADEMY – Agencji Marketingu Zintegrowanego w Katowicach, która z pasją tworzy i kreuje nową, lepszą jakość. Swoje doświadczenie budowała w mediach na Śląsku m.in. pracując jako specjalista ds. marketingu i promocji w Górnośląskim Towarzystwie Prasowym „Trybuna Śląska”, a także dyrektor regionalny sprzedaży w Grupie Radiowej „Agora”. Jest autorką wielu publikacji jak również wygłaszanych referatów, mających zasięg ogólnopolski i międzynarodowy.
1 rok - 2 semestry (210 godz.)
kierunek
Zarządzanie marketingiem w branży modowej
rodzaj studiów
studia podyplomowe
tryb studiów
studia niestacjonarne
czas trwania:
1 rok (2 semestry)
czesne za semestr:
2.750 zł raty (3 x 950 zł)
DOFINANSOWANIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I MBA
Baza Usług Rozwojowych (BUR): tutaj
Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS): tutaj
WARUNKI REKRUTACJI
Kontakt:
mgr Ewelina Muszyńska-Zaczkowska
Tel. 885-399-800
e-mail: