Wyższa Szkoła Techniczna
w Katowicach

Uczelnia Techniczna | Artystyczna | Medyczna

studia podyplomowe zarządzanie marketingiem moda śląsk katowice

Zarządzanie marketingiem w branży modowej

studia podyplomowe zarządzanie marketingiem moda śląsk katowice

CEL STUDIÓW

Celem studiów jest przekazanie słuchaczom profesjonalnej wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu organizacji pokazów mody. W trakcie studiów słuchacze zdobędą wiedzę i umiejętności m.in. z zakresu: organizacji pokazów mody w kraju i zagranicą, choreografii pokazów, reżyserii pokazów, innowacyjnych technik nagłośnienia, oświetlenia i budowania scenografii, jak też z zasadami kreowania i zarządzania marką modową w ujęciu marketingowym. Słuchacze zapoznają się z zasadami współpracy z agencjami modelek, technikami i artystami, a także z zasadami planowania i logistyki organizacji pokazów mody. Zapoznają się z konstrukcją scenariuszy i planów pracy oraz z metodami aranżacji przestrzeni eventowej.

RAMOWY PLAN STUDIÓW PODYPLOMOWYCH

I. Zarządzanie - wprowadzenie do nauk o zarządzaniu.

  • Zarządzanie organizacją.
  • Zarządzanie marką (osobistą i modową).
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem modowym i marką modową: zarządzanie marką projektancką, biznes plan i analiza biznesowa.

II. Marketing - wprowadzenie do dyscypliny.

  • Pojęcie marketingu i jego ewolucja.
  • Plany marketingowe – tworzenie, realizacja i analiza.
  • Event marketing w branży modowej: pokazy mody w Polsce i na Świcie - historia i kluczowe pojęcia, zarządzanie event marketingiem, public relations;

III. Strategie marketingowe w teorii i praktyce.

IV. Spotkanie z praktykiem – cykl spotkań z praktykami.

  • Zarządzanie marką odzieżową.
  • Strategie marketingowe.
  • Plany marketingowe.
  • Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie odzieżowym.
  • Po ukończeniu studiów podyplomowych

    Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwenci będą posiadać kompetencje do pracy choreografa i reżysera pokazów mody i innych wydarzeń modowych, będą również przygotowani do pracy w branży odzieżowej, w której zmieniające się systemy zarządzania marką modową wymagają dużej wiedzy i kompetencji.

    KIEROWNIK STUDIÓW PODYPLOMOWYCH

    mgr Justyna Szymczyk – absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, nauczyciel akademicki Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach oraz Akademii Wyższej Szkoły Biznesu. Jest aktywnym uczestnikiem komitetu organizacyjnego ogólnopolskiej konferencji „Biznes w kulturze – kultura w biznesie”, założycielką firmy JC ACADEMY – Agencji Marketingu Zintegrowanego w Katowicach, która z pasją tworzy i kreuje nową, lepszą jakość. Swoje doświadczenie budowała w mediach na Śląsku m.in. pracując jako specjalista ds. marketingu i promocji w Górnośląskim Towarzystwie Prasowym „Trybuna Śląska”, a także dyrektor regionalny sprzedaży w Grupie Radiowej „Agora”. Jest autorką wielu publikacji jak również wygłaszanych referatów, mających zasięg ogólnopolski i międzynarodowy.

    CZAS TRWANIA

    1 rok - 2 semestry (210 godz.)

    kierunek
    Zarządzanie marketingiem w branży modowej

    rodzaj studiów
    studia podyplomowe

    tryb studiów
    studia niestacjonarne

    czas trwania:
    1 rok (2 semestry)

    czesne za semestr:
    2.500 zł raty (3 x 870 zł)

    DOFINANSOWANIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I MBA
    Baza Usług Rozwojowych (BUR): tutaj
    Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS): tutaj

    WARUNKI REKRUTACJI

    rekrutacja online

    © 2015, Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach, ul. Rolna 43, 40-555 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 20 25 034, fax. 32 25 22 875, mail:
    Wydział Nauk Medycznych im. prof. Zbigniewa Religi, ul. Park-Hutniczy 3-5, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 609 599 998, fax. 32 27 13 021, mail:
    ta strona używa plików Cookie polityka plików cookie