ETAP 1 |
REJESTRACJA ONLINE |
- zarejestruj się w portalu rekrutacyjnym Akademii Śląskiej
- aktywuj konto za pomocą linku wysłanego na Twój adres e-mail
- wypełnij formularz rekrutacyjny
- aplikuj na wybrane szkolenie/kurs
|
ETAP 2 |
OPŁATA - ZALICZKA |
- dokonaj opłaty – zaliczki w wys. 100 zł, dane odbiorcy: Akademia Śląska – ING Bank Śląski, numer rachunku: 87 1050 1214 1000 0022 8423 0881 w tytule wpisując termin i nazwę szkolenia/kursu
- załącz potwierdzenie dokonania opłaty na portalu rekrutacyjnym
|
ETAP 3 |
DECYZJA |
- po wykonaniu powyższych czynności (etap 1-2) kandydaci otrzymują status „przyjęty” równoznaczny z zakwalifikowaniem się na wybrane szkolenie/kurs
- na 7 dni przed planowanym terminem oczekuj na potwierdzenie przez Organizatora o rozpoczęciu szkolenia/kursu
|
ETAP 4 |
OPŁATA |
- ureguluj pozostałą część opłaty za szkolenie/kurs nie później niż 5 dni przed planowanym terminem
- załącz potwierdzenie dokonania opłaty na portalu rekrutacyjnym
|
ETAP 5 |
PODPISANIE UMOWY dot. tylko szkoleń/kursów stacjonarnych |
- w wyznaczonym przez Organizatora terminie zgłoś się do Biura Rekrutacji w celu podpisania Umowy o świadczenie szkolenia / kursu
|
|
PODPISANIE UMOWY dot. tylko szkoleń/kursów online |
- do 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia/kursu należy:
- pobrać, wypełnić i podpisać wymagane dokumenty (umowa, kwestionariusz, klauzula oraz zgoda)
- wysłać drogą elektroniczną wymagane dokumenty na cse@wst.com.pl
- oczekuj na link aktywacyjny
|