Wyższa Szkoła Techniczna
w Katowicach

Uczelnia Techniczna | Artystyczna | Medyczna



Ogłoszenia o pracę i praktyki

2021-10-15

Stanowisko:
SPECJALISTA DS. POMOCY TECHNICZNEJ

Opis oferty:
OFERTA PRACY
 
Nazwa pracodawcy: TRAKT SP. Z O.O. SP. K

Adres, NIP, REGON:
UL. JESIONOWA 9A,
40-159 KATOWICE
NIP: 954 26 77 011
REGON: 241 242 570

Oferowane stanowisko: SPECJALISTA DS. POMOCY TECHNICZNEJ

Wymagania:

  • WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE,TAKŻE STUDENCI (STUDIA NIESTACJONARNE)
  • PODSTAWA ZNAJOMOŚCI OPROGRAMOWANIA AUTOCAD
  • PRAKTYCZNA UMIEJĘTNOŚĆ PRACY Z KOMPUTEREM W ZAKRESIE WPROWADZANIA I ANALIZY DANYCH
  • UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH – KSERO, SKANER ITP
  • SAMODZIELNOŚĆ I DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ

Opis zadań i obowiązków:
  • POMOC TECHNICZNA PRZY PROJEKTOWANIU DRÓG I/ LUB OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
  • POMOC TECHNICZNA W DZIALE POLIGRAFICZNYM PRZY WYDRUKU ORAZ SKŁADANIU DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ

Warunki zatrudnienia:
  • STABILNE ZATRUDNIENIE W OPARCIU O UMOWĘ O PRACE
  • MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO I ZDOBYCIE DOŚWIADCZENIA W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE
  • WSPARCIE ZE STRONY PRACOWNIKÓW W OKRESIE WDROŻENIA
  • PRZYJAZNĄ ATMOSFERĘ W PRACY
  • MOŻLIWOŚĆ PRZYSTĄPIENIA DO UBEZPIECZENIA GRUPOWEGO, OPIEKI MEDYCZNEJ MEDICOVER ORAZ POZYSKANIA KARTY SPORTOWEJ

Ilość miejsc pracy: 1

Miejsce pracy: FIRMA TRAKT UL. JESIONOWA 9A,40-159 KATOWICE

Osoba do kontaktu z pracodawcą / nr tel., e-mail:
NATALIA BANASIAK
32 228 12 70
518 846 989
rekrutacja@trakt.eu

Termin ważności oferty do:15.11.2021

 


2021-10-15

Stanowisko:
Specjalista ds. administracyjnych – wsparcie biura budowy 

Opis oferty:
OFERTA PRACY
 
Nazwa pracodawcy: RISER Sp. z o.o.

Adres, NIP, REGON:
ul. Inwalidów Wojennych 8,
43-603 Jaworzno
NIP: 632-18-93-938 REGON: 240153568
 
Oferowane stanowisko: Specjalista ds. administracyjnych – wsparcie biura budowy 
 
Wymagania:
Jeśli:

  •  posiadasz wykształcenie wyższe – mile widziane techniczne 
  •  jesteś zorientowany/a na rozwój w budownictwie
  •  bardzo dobrze znasz pakiet MS Office (w szczególności Excel)
  •  docenimy znajomość AutoCAD, umiejętność czytania rysunku technicznego oraz kosztorysów J
  •  docenimy znajomość AutoCAD, umiejętność czytania rysunku technicznego oraz kosztorysów J
  •  jesteś dobrym organizatorem czasu, a do tego cechuje Cię zaangażowanie i  samodzielność w działaniu
  •  jesteś komunikatywny/a i potrafisz pracować w zespole
  •  masz prawo jazdy kat. B
 
Opis zadań i obowiązków:
W jakich działaniach będziesz nas wspierać?
  •  wsparcie Dyrektora ds. Technicznych w bieżących czynnościach administracyjnych i organizacyjnych, związanych z zarządzaniem biurami budów
  •  przygotowywanie i archiwizacja dokumentów dot. budów (m.in. protokoły budowy, protokoły z narad)
  • bieżąca komunikacja z biurami budów w ramach zapewnienia stałego przepływu informacji dot. zakresu, harmonogramu oraz budżetu projektowego
  • analiza kosztów inwestycji w odniesieniu do kosztorysów oraz projektów
  • tworzenie zestawień kosztowych, przygotowywanie raportów
  • kontakt z urzędami, biurami konstrukcyjnymi, projektowymi – wsparcie procesu uzyskania dokumentów, pozwoleń i decyzji administracyjnych
  • wsparcie obsługi firmowej floty dla działu technicznego
  • wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu
  • współpraca z innymi działami, w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji
Warunki zatrudnienia: 
Co zyskasz pracując z nami?    
  •  stabilne zatrudnienie w firmie z wieloletnim doświadczeniem
  •  współpracę z profesjonalistami – podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem
  •  pracę przy ciekawych, różnorodnych projektach
  • niezbędne narzędzia pracy
  • bardzo dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole, w dynamicznie rozwijającej się firmie 
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • system szkoleń ukierunkowany na rozwijanie kompetencji miękkich i branżowych
  • dodatkowe benefity tj. karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie
  • imprezy integracyjne
 
Jeśli zainteresowała  Cię nasza oferta, aplikuj i sprawdź, co możemy Ci zaoferować!
 
Ilość miejsc pracy: 1

Miejsce pracy:Miejsce pracy: Jaworzno – siedziba firmy.

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą remontowo-budowlaną, działającą od 16 lat. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie – od etapu weryfikacji potrzeb i oczekiwań klienta, poprzez przygotowanie projektu i realizację budowy. Dlatego stawiamy na fachowców, których cechują rzetelność, kreatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
W zamian, poza ciekawymi wyzwaniami i miłą atmosferą w pracy oferujemy możliwości rozwoju zawodowego w wybranym obszarze
  
Osoba do kontaktu z pracodawcą / nr tel., e-mail: 
Prześlij do nas swoje CV na adres: praca@riser.pl, wpisując w temacie wiadomości: Specjalista ds. wsparcia budowy
Osoba do kontaktu: 
Dorota Strzemińska-Więckowiak
Specjalista ds. HR
dorota.wieckowiak@riser.pl
praca@riser.pl
 
Termin ważności oferty do: 12 listopada 2021


Dodatkowe informacje: Prosimy o zawarcie w CV klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
 


2021-10-15

Stanowisko:
Automatyk w Dziale Utrzymania Ruchu

Opis oferty:
 OFERTA PRACY
 
Nazwa pracodawcy: Bank Danych o Inżynierach

Adres, NIP, REGON:
ul. Piłkarska 14,
05-220 Zielonka
NIP: 1250233214, Regon: 011984290

Oferowane stanowisko: Automatyk w Dziale Utrzymania Ruchu - nr ref. 10479

Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne poparte doświadczeniem zawodowym
- mile widziane doświadczenie w zakresie pracy w dziale utrzymania ruchu
- znajomość sterowników PLC
- wymagane uprawnienia kwalifikacyjne SEP do 1kV
- mile widziana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego
- prawo jazdy kat. B

Opis zadań i obowiązków:
- praca w dziale utrzymania ruchu
- diagnozowanie uszkodzeń oraz naprawa maszyn i urządzeń
- konserwacje i remonty maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych
- programowanie sterowników PLC
- uruchamiane nowych projektów i optymalizacja pracujących systemów automatyki
- zarządzanie obiegiem niezbędnych części zamiennych i materiałów technicznych
- współpraca z firmami zewnętrznymi podczas serwisowania maszyn i urządzeń

Warunki zatrudnienia:
Firma oferuje:
- pracę w młodym, dynamicznym zespole
- szkolenia adekwatne do zajmowanego stanowiska
- szereg dodatkowych świadczeń socjalnych

Ilość miejsc pracy: 1

Miejsce pracy:Opole

Osoba do kontaktu z pracodawcą / nr tel., e-mail:
Grzegorz Żebrowski
605-450-052, cv@bdi.com.pl
https://www.bdi.com.pl/oferta-pracy/10479

Termin ważności oferty do:12-11-2021


Dodatkowe informacje:
Opis pracodawcy:
Klient Banku Danych o Inżynierach. Lider rynku produkcji artykułów mleczarskich i spożywczych najwyższej jakości.
 
 


2021-10-15

Stanowisko:
Staż w Dziale R&D

Opis oferty:
OFERTA PRACY
 
Nazwa pracodawcy: Valeo Autosystemy Sp. Z o. o.

Adres, NIP, REGON:
ul. Przemysłowa 3 32-050 Skawina, MaŁopolskie,
NIP: 676-11-72-723
REGON: 351090333

Oferowane stanowisko: Staż w Dziale R&D

Wymagania:
·        Dyspozycyjność min. 3 dni w tygodniu,
·        Dobra znajomość języka angielskiego,
·        Znajomość rysunku technicznego,
·        Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office,
·        Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, analityczne i organizacyjne,
·        Umiejętność pracy pod presją czasu, orientacja na cele,
·        Kreatywność,
 
Opis zadań i obowiązków:
·        Przygotowywanie i aktualizacja dokumentacji technicznej w programie Catia V5: tworzenie modeli (3D), rysunków (2D), złożeń;
·        Zarządzanie dokumentacją techniczną w PLM-ie:
- tworzenie nowych referencji oraz rewizji,
- kontrola modeli i rysunków oraz zarządzanie nimi w systemie;
·        Wsparcie dla inżynierów R&D w zakresie:
- analiza łańcuchów wymiarowych, wyników pomiarowych,
- rozwój narzędzi generycznych CAD,
- analiza strukturalna metoda elementów skończonych (Catia V5),
·        Zaangażowanie w zwiększanie wydajności pracy poprzez rozwój nowych narzędzi oraz propozycje oszczędnościowe.
 
Warunki zatrudnienia:

·        Płatny staż w oparciu o umowę o pracę w jednym z działów R&D: Mechaniczny, Elektroniczny, Optyczny, Wtrysku,
·        Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie,
·        Darmowy parking,
·        W części dofinansowaną stołówkę,
·        Ubezpieczenie zdrowotne i ubezpieczenie na życie,
·        Prywatną opiekę medyczną,
·        Pakiet kafeteryjny (w tym Multisport), Opiekuna  stażu, Praca w międzynarodowym środowisku w prężnie rozwijającym się dziale R&D,
 
Ilość miejsc pracy: 11

Miejsce pracy:Chrzanów

Osoba do kontaktu z pracodawcą / nr tel., e-mail:
Kitliński Filip/ 735927084/filip.kitlinski@valeo.com

Termin ważności oferty do: 31.12.2021r.


Dodatkowe informacje: CV należy przesyłać na adres:
https://valeo.taleo.net/careersection/ex/jobdetail.ftl?job=21000BLG&tz=GMT%2B02%3A00&tzname=Europe%2FWarsaw
 


2021-10-12

Stanowisko:
Staż – Dział R&D

Opis oferty:
OFERTA PRAKTYK
 
Nazwa pracodawcy: JOHNSON MATTHEY BATTERY SYSTEMS
 
Adres, NIP, REGON:
ul. ALBERTA EINSTEINA 36/---
44-109 GLIWICE
NIP 6482326274
REGON 276598325
 
Oferowane stanowisko: Staż – Dział R&D

Zespół Konstruktorów Elektroników
 
Wymagania

  • Wykształcenie o profilu elektronicznym
  • Wiedza dot. komponentów elektronicznych oraz PCB
  • Umiejętność czytania schematów elektronicznych oraz znajomość oprogramowania wspierającego symulacje elektroniczne
  • Umiejętność lutowania komponentów elektronicznych
  • Ukierunkowanie na cel, umiejętność pracy zespołowej i kreatywnego myślenia
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B1).
 

Opis zadań i obowiązków:

  • Wsparcie przy rozwoju układów zarządzających bateriami (BMS)
  • Wsparcie w budowie prototypów elektronicznych
  • Aktualizacja dokumentacji technicznej
  • Praca nad standardami i formatkami dokumentacji elektronicznej
  • Udział w spotkaniach projektowych związanych z rozwojem baterii        Li–Ion.

Warunki odbywania praktyk (płatne, bezpłatne):

  • Płatny staż w firmie o najwyższych standardach etycznych i normach bezpieczeństwa
  • Pracę w dynamicznym zespole, w przyjaznej atmosferze i w nowoczesnym środowisku pracy
  • Możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji i zdobycia  doświadczenia pod kierunkiem doświadczonych inżynierów
  • Uczestnictwo w ciekawych, międzynarodowych projektach z wykorzystaniem najnowszej technologii
  • Owocowe środy
  • Bezpłatny parking.

 
Prosimy o zamieszczenie poniższej klauzuli w dokumentach aplikacyjnych w przypadku, gdy Państwa dokumenty aplikacyjne mogą zostać wykorzystane dla celów przyszłych rekrutacji: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że zgodę mogę wycofać w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.”
 
Obowiązek informacyjny:
„Zgodnie z art. 13-14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane dalej RODO, informujemy że: Administratorem Danych jest Johnson Matthey Battery Systems Sp. z.o.o. z siedzibą w Gliwicach (ul. Alberta Einsteina 36). Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możliwy jest pod adresem rodo@matthey.com . Do Inspektora Ochrony Danych należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Państwa danych przez Spółkę, w tym realizacji praw osób wynikających z RODO. Podane dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy Dz.U. 1996 nr 62 poz. 286 z późn.zm.), a pozostałe dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie dobrowolnej zgody kandydata (art. 6 ust.1 lit. a RODO), wyrażonej przez wyraźne działanie potwierdzające jako wysłanie dokumentów aplikacyjnych. Dane wymagane Kodeksem pracy są niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne. Dane te przetwarzane są przez okres trwania rekrutacji lub przez okres roku jeżeli kandydat wyraził odrębną zgodę na przetwarzanie danych osobowych do potrzeb przyszłych rekrutacji. Wyrażone przez kandydata zgody mogą być wycofane w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody, na podstawie kontaktu kandydata przez kontakt pod adresem rekrutacja@matthey.com. Dane osobowe będą mogły być ujawnione wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracujących ze Spółką pod kątem doradztwa w zakresie bezpieczeństwa danych i obsługi zatrudnienia. W razie obrony przed roszczeniami, Państwa dane będą mogły dostać ujawnione kancelarii prawnej i firmie doradczej. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania kopii tych danych, prawo do sprostowania swoich danych, prawo do usunięcia danych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00- 193-Warszawa).”
  
Ilość miejsc praktyk: 5

Miejsce odbywania praktyk:Gliwice

Osoba do kontaktu z pracodawcą / nr tel., e-mail:

Aplikując poprzez link podany w ofercie, w kroku drugim rejestracji, bardzo prosimy o uzupełnienie Źródła/Source  zaznaczając "Other Please specify"  oraz wpisać do kolumny  "Other (Specify Source)" Nazwę Uczelni, na której studiujesz albo z której dowiedziałeś się o naszej ofercie.
 
https://phh.tbe.taleo.net/phh01/ats/careers/v2/viewRequisition?org=JOHNSONMATTHEY&cws=53&rid=13532


2021-10-08

Stanowisko:
Asystent Projektanta

Opis oferty:
 OFERTA PRAKTYK
 
Nazwa pracodawcy: GRAMAR SP. Z O.O.
Adres, NIP, REGON:
40-007 Katowice, ul. Uniwersytecka 20 (filia)
42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 22 (główna siedziba)
NIP: 575 188 53 32
REGON: 243102850

Oferowane stanowisko: Asystent Projektanta

Wymagania: Rozpoczęte studia na kierunku budownictwo - specjalność drogowa

Mile widziana:
- znajomość Polskich Norm i przepisów;
- znajomość prawa budowlanego, ustaw oraz warunków technicznych;
- obsługa programu AutoCAD oraz znajomość pakietu Microsoft Office;
- dokładność, skrupulatność, komunikatywność,
- umiejętności analizy i rozwiązywania problemów,
- umiejętność pracy zespołowej,
- odpowiedzialność,

Opis zadań i obowiązków:
- pomoc w sporządzaniu elementów dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami;
- pomoc w wykonywaniu uzgodnień wewnętrznych i zewnętrznych
- współpraca z projektantami innych branż;
- pomoc w opracowywaniu modeli 3D projektów infrastrukturalnych / BIM

Warunki odbywania praktyk (płatne, bezpłatne):Płatne

Ilość miejsc praktyk: 4

Miejsce odbywania praktyk:Katowice / Lubliniec

Osoba do kontaktu z pracodawcą / nr tel., e-mail:
Magdalena Hampel
Tel. 34 356 22 44
e-mail: sekretariat@gramarpolska.pl

Termin ważności oferty do:30-06-2022

Dodatkowe informacje: Więcej szczegółów pod numerem telefonu
(34)356 22 44

 


2021-10-08

Stanowisko:
Koordynator magazynu

Opis oferty:
OFERTA PRACY
 
Nazwa pracodawcy: SEIFERT POLSKA SP. Z O.O.


Adres, NIP, REGON:
UL. KOSZTOWSKA 21, 41-409 MYSŁOWICE
NIP:6272356984, REGON: 276658560

Oferowane stanowisko: Koordynator magazynu

Wymagania
•doświadczenie w obsłudze wózka widłowego
• doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
• aktualne uprawnienia UDT na wózek widłowy
• bardzo dobra organizacja pracy
• odpowiedzialność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu obowiązków
• dyspozycyjność - praca w systemie zmianowym

Opis zadań i obowiązków: 
•wspomaganie procesów magazynowych takich jak: załadunek oraz rozładunek towaru zgodnie z dokumentacją mag.
• nadzór nad pracami magazynowymi
• kontrola wykonywanych prac magazynowych oraz kontrola dokumentacji magazynowej
• transport towaru na magazynie – dbałość o jego właściwe rozmieszczenie
• koordynowanie zmian
• utrzymanie porządku na magazynie oraz dbanie o właściwy stan magazynowy
• prace inwentaryzacyjne i porządkowe

Warunki zatrudnienia:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stale rozwijającej się firmie
• satysfakcjonujące wynagrodzenie + system premiowania
• dodatkowe świadczenie urlopowe
• dodatkowe wynagrodzenie (13-te wynagrodzenie)
• dofinansowanie do karnetów sportowych oraz prywatnej opieki medycznej
• dofinansowanie do posiłków

Ilość miejsc pracy: 1

Miejsce pracy:Bielsko-Biała

Osoba do kontaktu z pracodawcą / nr tel., e-mail:
Aleksander Rumelt,  tel. 0048 32 731 40 04
kariera@seifert-logistics.com

Termin ważności oferty do:31.10.2021

 
 
 
 
 
 
 
 


2021-10-08

Stanowisko:
Dysponent samochodów ciężarowych - spedytor

Opis oferty:
OFERTA PRACY
 
Nazwa pracodawcy:SEIFERT POLSKA SP. Z O.O.

Adres, NIP, REGON:
UL. KOSZTOWSKA 21, 41-409 MYSŁOWICE
NIP:6272356984, REGON: 276658560

Oferowane stanowisko: Dysponent samochodów ciężarowych - spedytor

Wymagania
•doświadczenie w koordynowaniu pracy kierowców na trasach międzynarodowych – min. 2 lata
• znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny
• praktyczna znajomość rynku transportu międzynarodowego
• samodzielność w działaniu oraz umiejętność pracy w zespole
• bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu obowiązków
• umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, odporność na stres

Opis zadań i obowiązków: 
•planowanie i organizowanie transportu międzynarodowego
• nadzór nad prawidłową realizacją umów transportowych oraz spedycyjnych
• rejestracja zleceń transportowych, ustalanie tras i nadzór nad pracą kierowców w dedykowanym do tego programie
• wyszukiwanie rozwiązań pozwalających na optymalizację kosztów transportu
• monitorowanie i kontrola zleceń w trakcie ich realizacji – dbanie o jakość i terminowość świadczonych usług
• budowanie długotrwałych relacji z klientami i przewoźnikami

Warunki zatrudnienia: 
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stale rozwijającej się firmie
• satysfakcjonujące wynagrodzenie + system premiowania
• dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13-ste wynagrodzenie)
• dodatkowe świadczenie urlopowe
• dofinansowanie do karnetów sportowych
• dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej

Ilość miejsc pracy: 1

Miejsce pracy:Mysłowice

Osoba do kontaktu z pracodawcą / nr tel., e-mail:
Aleksander Rumelt,  tel. 0048 32 731 40 04
kariera@seifert-logistics.com

Termin ważności oferty do:31.10.2021


2021-10-07

Stanowisko:
Inżynier Budowy

Opis oferty:
OFERTA PRACY
 
Nazwa pracodawcy: RISER.domy Sp. z o.o.

Adres, NIP, REGON:
Ul. Inwalidów Wojennych 8,
43-603 Jaworzno,
NIP: 632-20-09-441,
Regon: 243243125
 
Oferowane stanowisko: Inżynier Budowy


Wymagania:
Co jest dla nas ważne na tym stanowisku?
·        wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym
·        doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze wykonawczym (budownictwo przemysłowe lub kubaturowe)
·        dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel), programu AutoCAD
·        umiejętność czytania kosztorysów (mile widziana praktyczna znajomość programu Norma Pro)
·        zaangażowanie, samodzielność i odpowiedzialność w działaniu, umiejętność pracy z zespole,
·        komunikatywność
·        prawo jazdy kat. B
 
Opis zadań i obowiązków:
Zadania Inżyniera:
·        ścisła współpraca z Kierownikiem Budowy
·        wsparcie i koordynowanie pracy podległych pracowników
·        sporządzanie przedmiarów i obmiarów robót, rozliczanie robót
·        tworzenie zapotrzebowania na materiały i sprzęt na budowę
·        udział w przygotowaniu dokumentacji powykonawczej i odbiorowej
·        dbanie o odpowiedni stan BHP na budowie
·        współpraca z innymi działami
 
Warunki zatrudnienia:

Co zyskasz pracując z nami?

  • stabilne zatrudnienie w firmie z wieloletnim doświadczeniem
  • dostęp do nowych technologii i różnorodne projekty
  • bardzo dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole, w dynamicznie rozwijającej się firmie 
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • system szkoleń ukierunkowany na rozwijanie kompetencji miękkich i technicznych
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop/telefon)
  • dodatkowe benefity np: kartę sportową, grupowe ubezpieczenie na życie,
  • imprezy integracyjne
 
Ilość miejsc pracy: 1

Miejsce pracy: Jaworzno, siedziba firmy. Inwestycje na Śląsku – praca bez delegacji.

Osoba do kontaktu z pracodawcą / nr tel., e-mail: dorota.wieckowiak@riser.pl


Termin ważności oferty do: 22 października 2021

Dodatkowe informacje:
Oferty z klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać na adres:
praca@riserdomy.pl


2021-10-07

Stanowisko:
Inżynier Budowy

Opis oferty:
OFERTA PRACY
 
Nazwa pracodawcy: AKG ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU

Adres, NIP, REGON:
UL. NARODOWA 116, 32-080 BRZEZIE
NIP 677 226 89 41
REGON 120254970

Oferowane stanowisko: INŻYNIER BUDOWY

Wymagania:

  • Szukamy młodych osób o wykształceniu technicznym.
  • Konieczna znajomość programu AutoCAD oraz czynne prawo jazdy kat. B.
  • Doświadczenie mile widziane, ale nie wymagane.
Opis zadań i obowiązków:

·       nadzór nad prowadzonymi robotami
·       kontrola pracowników i podwykonawców
·       prowadzenie dokumentacji budowy
·       administracja kontraktem budowlanym (m.in. zamówienia i zatwierdzanie materiałów)
·       kontrola kosztów budowy
·       bezpośrednia współpraca z kierownikiem kontraktu
·       współpraca z dostawcami, podwykonawcami i inwestorem
·       tworzenie harmonogramów oraz analiza postępu robót
·       udział w przygotowaniu dokumentacji powykonawczej

Warunki zatrudnienia:

Oferujemy:
·       stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub formę umowy korzystną dla obu stron
·       pełny pakiet narzędzi pracy
·       udział w realizacji ciekawych i prestiżowych projektów
·       ubezpieczenie grupowe, wyjazdy integracyjne i pracę w przyjaznym środowisku

Ilość miejsc pracy: 1

Miejsce pracy:Katowice, Chorzów


Osoba do kontaktu z pracodawcą / nr tel., e-mail:m.suszek@akg.pl

Termin ważności oferty do:31.10.2021

 


Staże i praktyki

Grafika i Media

Budownictwo i Nieruchomości

Architektura i Inżynieria

© 2015, Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach, ul. Rolna 43, 40-555 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 20 25 034, fax. 32 25 22 875, mail:
Wydział Nauk Medycznych im. prof. Zbigniewa Religi, ul. Park-Hutniczy 3-5, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 609 599 998, fax. 32 27 13 021, mail:
ta strona używa plików Cookie polityka plików cookie